11 marzo 2015

Eugenio Bennato - Brigante se more

Intro: La- Mi- La- Mi- La-

                mi-                          la-
Ammo pusato chitarre e tamburo

                         sol        fa        la- 
pecché sta musica s'adda cagnà 

                 do           sol             la-
simmo briganti e facimmo paura

                     mi-                            la-
e cu a scuppetta vulimmo cantà 

(coro)            mi-                          la-
e cu a scuppetta vulimmo cantà


E mo cantammo sta nova canzone
tutta la gente se l'adda 'mparà
nun ce ne fotte d'o re Burbone
ma 'a terra è 'a nosta e nun s'adda tuccà


Tutte e paise d'a Basilicata
se so' scetati e vonno luttà
pure 'a Calabria mo s'è arrevotata
e stu nemico 'o facimmo tremmà


Chi ha visto o lupo e s'e miso paura
`nun sape buono qual' è a verità
o vero lupo ca magna 'e creature
è o piemontese c'avimma caccià


Femmene belle ca date lu core
si lu brigante vulite salvà
nun 'o cercate, scurdateve 'o nome,
chi ce fà guerra nun tene pietà


Ommo se nasce, brigante se more,
ma fino all'ultimo avimma sparà
e si murimmo, menate nu fiore
e na bestemmia pe' sta' libertà.